Op maandag 13 mei om 19.30 uur lanceren we ons nieuw digitaal evenementenloket. Deze infoavond vindt plaats in de concertzaal van de Kunstencampus in de Boerenkrijglaan 25 in Westerlo. We presenteren er de werking van ons nieuw digitaal platform. Daarna is er ruimte en tijd om bij een drankje na te kaarten, samen met anderen verenigingen en organisatoren van activiteiten en evenementen in Westerlo.
Organiseer je wel eens een fuif in een tent of in een zaal? Een buurtfeest? Een privéfeest met versterkte muziek in je tuin? Een activiteit voor je vereniging? Of een wandeling in onze gemeente? Dan hebben we belangrijk nieuws voor je! Je kan vanaf 13 mei al je toelatingen, materiaal, huur en gebruik van gemeentelijke zalen en locaties, reclame via gemeentelijke communicatiekanalen en veiligheidsvragen aanvragen via ons nieuw digitaal evenementenloket. Uiteraard blijft het mogelijk om al je aanvragen telefonisch of, bij voorkeur na afspraak, op het gemeentehuis te doen.
Met het digitaal evenementenloket willen we het voor jou als organisator zo gemakkelijk mogelijk maken. Zo kan je bijvoorbeeld op elk moment, wanneer jij dat wil, de status van jouw aanvraag raadplegen, kan je aanvragen van voorgaande jaren hergebruiken voor nieuwe aanvragen en kan je al je toelatingen en
officiële documenten op eender welk moment raadplegen.
Kom je ook naar de lancering van ons digitaal evenementenloket? Laat dat dan even weten via het inschrijvingsformulier onderaan deze webpagina, 014 53 92 04 of evenementen@westerlo.be. Nodig gerust andere bestuursleden en organisatoren van je vereniging of organisatie mee uit!